Škoda 110 L
Zdroj: www.embecko.inczech.net
Info: ŠKODA 110 L (1969-1976)
  osobní automobil s pohonem zadních kol
Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou.
Vrtání x Zdvih: 68 x 68 mm
Zdvihový objem: 1107 cm3
Stupeň komprese: 8,8
Výkon: 39 kW (53 k) při 5000 ot/min
Max. točivý moment: 84 Nm při 3200 ot/min
Ložiska klikového hřídele: 3
Chlazení: s chladičem umístěným vzadu v motorovém prostoru, s nuceným oběhem kapaliny a s ventilátorem
Mazání: tlakové, oběžné
Zapalování: akumulátorové, s rozdělovačem Pal-Magneton
Karburace: Jikov 32 BST (od roku 1970 Jikov 32 BS, od roku 1976 Jikov 32 EDSR)
Elektrická instalace: dynamo Pal-Magneton 12 V, 300 W (od roku 1973 alternátor 14V, 35 A)
Převodové ústrojí: v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka - motor
Spojka: suchá, jednokotoučová, s kapalinovým ovládáním
Převodovka: čtyřstupňová se zpětným chodem, plně synchronizovaná
  I. = 3,8
  II. = 2,12
  III. = 1,41
  IV. = 0,96
  R = 3,27
Rozvodovka: stálý převod 4,44
Podvozek: bezrámová konstrukce
Přední náprava: lichoběžníková, s dvojicemi trojúhelníkových ramen, odpružená vinutými pružinami
Zadní náprava: dělená, kyvadlová, odpružená vinutými pružinami
Řízení: šroubem a maticí
Provozní brzda: kapalinová, dvouokruhová, přední kotoučová, zadní bubnová
Parkovací brzda: mechanická, bubnová na zadní kola
Kola / Rozměr pneumatik: plechová, disková / 155 R14
Rozvor náprav: 2400 mm
Rozchod kol vpředu / vzadu:  1280 / 1250 mm
Celkové rozměry: 4155 x 1620 x 1380 mm
Pohotovostní hmotnost: podle typu a provedení 805 až 880 kg
Celková hmotnost vozu: podle typu a provedení 1180 až 1215 kg
Maximální rychlost: 128 km/h
Spotřeba paliva: 8 litru na 100 km
Karoserie: celokovová, samonosná uzavřená Škoda 100, 100 L - uzavřená, pětimístná, čtyřdveřová (sedan)
  110 L - uzavřená, pětimístná, čtyřdveřová (sedan)
Počet vyrobených kusů: 219 864