Zdroj: | http://auta5p.eu/katalog/skoda/proto_990_02.php |
Info: | ŠKODA 1000MB (1962) "Hajaja" |
Typ: | 990 STW |
osobní automobil s pohonem zadních kol | |
Motor: | čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný naležato za zadní nápravou. |
Vrtání x Zdvih: | 68 x 68 mm |
Zdvihový objem: | 988 cm3 |
Stupeň komprese: | 8,3 |
Výkon: | 30,9 kW (42 k) při 4650 ot/min |
Max. točivý moment: | 70 Nm při 2800 ot/min |
Ložiska klikového hřídele: | 3 |
Chlazení: | ? |
Mazání: | tlakové, oběžné |
Zapalování: (?) | akumulátorové, s rozdělovačem Pal-Magneton |
Karburace: (?) | Jikov 32 BST |
Elektrická instalace: (?) | dynamo Pal-Mahneton 12 V, 300 W |
Převodové ústrojí: (?) | v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka - motor |
Spojka: | suchá, jednokotoučová, s kapalinovým ovládáním |
Převodovka: | čtyřstupňová se zpětným chodem, plně synchronizovaná |
I. = 3,8 | |
II. = 2,12 | |
III. = 1,41 | |
IV. = 0,96 | |
R = 3,27 | |
Rozvodovka: (?) | stálý převod 4,44 |
Podvozek: | bezrámová konstrukce |
Přední náprava: | lichoběžníková, s dvojicemi trojúhelníkových ramen, odpružená vinutými pružinami |
Zadní náprava: | ? |
Řízení: | šroubem a maticí |
Provozní brzda: | kapalinová, jednookruhová, bubnová na 4 kola |
Parkovací brzda: | mechanická, bubnová na zadní kola |
Kola / Rozměr pneumatik: | plechová, disková / 155 R14 |
Rozvor náprav: | ? |
Rozchod kol vpředu / vzadu: | ? |
Celkové rozměry: | ? |
Pohotovostní hmotnost: | ? |
Celková hmotnost vozu: | ? |
Maximální rychlost: | 115 km/h |
Spotřeba paliva: | 7 litrů na 100 km |
Karoserie: | celokovová, samonosná uzavřená |
990 STW - čtyřmístná, combi | |
Počet vyrobených kusů: | ? |
Info: | Na prototypu combi se potvrdilo enormní zatížení zadní nápravy při plně naloženém voze. Proto se vůz do sériové výroby nedostal. Motor byl špatně přístupný. Tyto informace nejsou vůbec přesné (u informací, kterých si nejsem jistý bude (?)). Bral jsem to podle informací získané z internetu. Pokud máte přesnější nebo doplňující informace, budu rád když mi je zde napíšete. Děkuju za pochopení. |