Škoda 110 LS/R
Zdroj: www.embecko.inczech.net
Info: ŠKODA 110 LS (1971-1976)/ 110 R (1970-1980)
  osobní automobil s pohonem zadních kol
Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou.
Vrtání x Zdvih: 82 x 68 mm
Zdvihový objem: 1107 cm3
Stupeň komprese: 9,5
Výkon: 45,6 kW (62 k) při 5250 ot/min
Max. točivý moment: 86 Nm při 3200 ot/min
Ložiska klikového hřídele: 3
Chlazení: s chladičem umístěným vzadu v motorovém prostoru, s nuceným oběhem kapaliny a s ventilátorem
Mazání: tlakové, oběžné
Zapalování: akumulátorové, s rozdělovačem Pal-Magneton
Karburace: Jikov 32 DDSR (od roku 1976 Jikov 32 EDSR)
Elektrická instalace: alternátor Pal 14 V, 35 A
Převodové ústrojí: v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka - motor
Spojka: suchá, jednokotoučová, s kapalinovým ovládáním
Převodovka: čtyřstupňová se zpětným chodem, plně synchronizovaná
  I. = 3,8
  II. = 2,12
  III. = 1,41
  IV. = 0,96
  R = 3,27
Rozvodovka: stálý převod 4,44 (u typu 110 R od roku 1977 stálý převod 4,22)
Podvozek: bezrámová konstrukce
Přední náprava: lichoběžníková, s dvojicemi trojúhelníkových ramen, odpružená vinutými pružinami
Zadní náprava: dělená, kyvadlová, odpružená vinutými pružinami
Řízení: šroubem a maticí
Provozní brzda: kapalinová, dvouokruhová, přední kotoučová, zadní bubnová
Parkovací brzda: mechanická, bubnová na zadní kola
Kola / Rozměr pneumatik: plechová, disková / 155 R14 (u typu 110 R v roce 1980 pneumatiky 165 R13
Rozvor náprav: 2400 mm
Rozchod kol vpředu / vzadu:  1280 / 1250 mm
Celkové rozměry: 4155 x 1620 x 1380 mm (u typu 110R výška 1340 mm)
Pohotovostní hmotnost: podle typu a provedení 805 až 880 kg
Celková hmotnost vozu: podle typu a provedení 1180 až 1215 kg
Maximální rychlost: 140 km/h
Spotřeba paliva: 9 litru na 100 km
Karoserie: celokovová, samonosná uzavřená
  110 LS - uzavřená, pětimístná, čtyřdveřová (sedan)/ 110 R - uzavřená, čtyřmístná, dvoudvéřová (cupé)
Počet vyrobených kusů: Š 110 LS - 40 057 / Š 110 R - 56 902